My Little Angle

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

ANNOUNCEMENT!!!

Assalamualaikum,

Kepada pelanggan yang dihormati

BERMULA 1 APRIL 2010

Saya TIDAK mengambil sebarang tempahan dan TIDAK mengadakan kelas Popcake. Tetapi anda boleh membuat TEMPAHAN dan menghadiri KELAS POPCAKE dengan student2 PopCake2u yang berhampiran dengan anda. Sila lihat link STUDENT’S BLOG di sebelah kanan blog.


tQ.

Sunday, July 12, 2009

Ben 10 cake + 34 pcs cuppies

Miskiah order kali - 3 jugak ...kali ni utk bday ketiga-tiga anaknya yg jatuh bulan Julai...senang Miskiah nk buat party bday serentak....kek Ben 10 1.5 kg dan cuppies 34 pcs...
sbnrnya Adam dah smbt bday bln April ari tu...kek upin ipin...tp maknya kata letak jugak gmbr adam, nnt dia byk tanya kenapa tkde gmbr dia atas kek....ikutkan jer la....


Bentuk Jam Ben 10 yg tk berapa nk jadik....kt tepi cake ada nama anak miskiah masing2....tp lupa nk snap gmbr...


Ni ler cuppiesnya...ada gmbr masing2....mula2 tkde idea nk deco...bile start jer terap fondant, baru ler kuar idea....tp mcm tk kena la plak dgn konsep Ben 10....erm...layan jer la....


Ni ler combination kek Ben 10 ngan cuppies....ok ler tu kan?hehehehe


Testimoni : "Terima kasih ena anak2 suka husband pun suka. Adik beradik akak pun kata cantik n puas hati sangat. Terima kasih sekali lagi sebab buat anak2 akak happy."